Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:323718
 
Evaluation:
Published: 07.03.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Viena no pamatam marketinga mērķim ir ,,lai sakrīt velmi ar vajadzībam,, (I.Dembovska,
2022).
Marketings ir ne tikai reklāma, bet arī produkcijas diferencēšana, tirgu segmentācija –
potenciālo pircēju noteikšana (aptauja, anketēšana, testi), klientu uzvedības novērtēšana, cilvēku
vēlmes uzzinašana. Kā arī marketings iekļau sevī: konkurences jautājumus, cenošanas politiku
(atlaides – piemerotas dažadiem mērķiem, akcijas, cenas par piegadi, cenas noteikšanu, uzskaitot
psiholoģiju – ne 2, bet 1,99 cenai jābūt nepara skaitlis), prēču pozicionēšanu, sortimenta izstrādi,
produkta dizaina izstrādi, sadarbību ar piegādātājiem, pardošanas kanalu izvēli un ttc.
Uz visus augstāk minetos darbības ietekmē mikrovide ( piegādātāji, starpnieki,
konkurenti, klientūra) , mediju vide (uzņēmuma kontaktauditorijas – cilvēku grupa, kas izrāda
interesi par uzņēmuma darbību, kas spēj ietekmēt uzņēmuma spēju sasniegt savus mērķus – tie
sponsori, konsultanti, mediji, bankas u.c.(O.A.Kozlova, 2016)) un marketinga ārēja makrovide – ekonomiskā, sociālā, politiskā, kultūras, likumdošanas, infrastruktūra. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register