Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:125194
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.10.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Extract

Ņemot vērā katra dzimuma raksturu, tūrisma produktu patēriņa paradumus ietekmē arī katra dzimuma vājības. Nevar viennozīmīgi teikt, ka sievietēm ir tikai vājības, tādas ir arī vīriešiem, tāpēc nedrīkst izslēgt, ka katru dzimuma vājības ir spējīgas atstāt iespaidu uz tūrisma produktu pirkšanas un izmantošanas paradumiem.
Darba autore uzskata, ka, lai arī sievietes ir dažādas, tomēr var atrast vienojošas vājības, piemēram, apģērbs, saldumi, skaistums un sports utt. Arī vīriešiem ir savas vājības, piemēram, skaistas sievietes, sports, zvilnēšana gultā, ēšana utt. Tas tikai nozīmē, ka katrs dzimums spēj ietekmēties no savām vājībām pieņemot dažādus lēmumus attiecībā uz tūrisma produktu izvēli un to patēriņu.
Savu iepriekš izteikto apgalvojumu, darba autore vēlas pamatot ar J. Norrisa un G. Walla veikto pētījumu, kurā abi autori galvenokārt skaidroja, ka vissvarīgāk ir iegaumēt to, ka tūrisms ir jābalsta uz abu dzimumu vajadzībām, tādējādi tiks panākts maksimālais tūrisma produkcijas patēriņš (Norris, Wall 1994).


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1344235
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register