Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:246468
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Var secināt, ka uz emocijām balstītā skaidrojošā pieeja vēl ir salīdzinoši jauna sociālajās zinātnēs un tāpēc trūkst zināšanu par šo parādību. Tajā pat laikā šai reklāmas pieejai ir izveidojusies arī kritika, kas balstās uz to, ka šāda veida reklāmas manipulē ar vēlētājiem „preying on the hopes and fears”, liek tiem izdarīt izvēles balstoties uz emocijām, nevis uz faktiem, kas var novest pie tā, ka politikā dominē jūtas, nevis problēmas un to risinājumi pēc būtības.
Apkopojot autora Bradera sniegtos argumentus par emociju nozīmi politiskajās reklāmās, var secināt, ka emocijām ir liela nozīme gan politiskajās reklāmās, gan iedzīvotāju uzvedībā, kura tiek ietekmēta ar šīm politiskajām reklāmām. Tā kā salīdzinoši nesen sociālie zinātnieki ir pierādījuši to, ka vēlētāju izdarītā izvēle var balstīties ne tikai uz racionālo izvēli, bet arī uz jūtām un emocijām, tad šāda veida skaidrojums starp politiskajām kampaņām un vēlētāju uzvedību vēl nav pilnībā izpētīts un zinātniski to nav viegli izdarīt, tāpēc trūkst teorētiskas un konceputalizētas pieejas, skaidrojot šo fenomenu. Tajā pat laikā praksē var diezgan viegli novērot, kā politiķi izmanto dažāda veida emocijas izraisošus instrumentus, piemēram, mūziku, attēlus, sentimentālus, brīdinošus un draudošus stāstus, kas uzrunā iedzīvotājus. Var diskutēt par to, cik noturīgas ir izraisītās emocijas un vai tās tiešām ietekmē cilvēku rīcību, tomēr nevar apgalvot, ka ietekmes nav, ja šī pieeja tiek tik plaši izmantota. Tāpat arī politisko kampaņu stratēģijas rēķinās ar indivīda racionalitāti un kā jau sākumā minēts, izdomā veidus, kā to aizvietot ar emocijām un jūtām. No šāda uzstādījuma izriet jautājums uz, kuru var meklēt atbildes gan praksē, gan teorijās, par to, vai demokrātijā šāda veida manipulatīvām reklāmām ir vieta un vai tas neapdraud politikas kvalitāti?

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1317264
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register