Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Eseja par Leonardo da Vinči gleznu "Mona Liza"

     

    Essays2 Art

2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:614141
 
Evaluation:
Published: 03.02.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ja man jāizsaka savas domas, tad varu teikt, ka personiski man Leonardo da Vinči glezna “Mona Liza” jeb “Džakonda” neizsauc pilnīgi nekādas izjūtas un uzskatu, ka pati sabiedrība vai kāda tās daļa daudziem no mums ir iepotējusi, ka šī glezna ir īpaša un pat sameklējuši vairākus argumentus, lai mums to pierādītu, kaut gan, piemēram, es tiem argumentiem nepiekrītu. Šos argumentus esmu apkopojusi un uzrakstījusi. Uzskatu, ka par jebkuru gleznu var izveidot tikpat lielu ažiotāžu kā par Monas Lizas portretu. Kad es pirmo reizi mākslas grāmatā ieraudzīju šo portretu, tad tas likās ļoti vienmuļš, blāvs un neizraisīja nekādas izjūtas, kas man, baudot mākslas darbus, ir ļoti svarīgi. Uzskatu, ka liela daļa jauniešu, ieraudzījusi šīs gleznas reprodukciju, tajā neko nesaskata, bet viņi ir pārak nepārliecināti par sevi, savām domām un viedokli, lai pateiktu, ka tajā gleznā patiesi nav nekā īpaša. Tieši tāpēc viņi iegrimst mākslas grāmatās, kuras sarakstījuši acīmredzot intelektuāļi, lai paskaidrotu, kāpēc Mona Liza ir tik izcils mākslas darbs.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1140047
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register