Grāmata galvenokārt sastāv no definīciju un skaidrojumu apkopojuma par cilvēkpotenciālu un tā attīstību no dažādu sociālo zinātņu aspektiem- filozofijas, psiholoģijas, socioloģijas, socionikas, ekonomikas un citiem. Tajā iekļauti arī dažādi testi. Grāmata paredzēta kā mācību līdzeklis sociālo zinātņu studentiem akadēmiskajās un profesionālajās studiju programmās, kā arī tā ir izmantojama personālvadības darbā. Šajā esejā es aplūkošu šīs grāmatas noderību kā mācību līdzekli studentiem.
Pirmkārt, grāmata ir labi strukturēta un pārskatāma. Tā ir sadalīta 4 galvenajās nodalās ar 4-7 apakšnodaļām. Sākumā tiek aplūkots kas ir cilvēkpotenciāls, tad socializācijas loma un sociālās vērtības, cilvēku attieksme, mijattiecības un attiecības un beigās cilvēkpotenciāls organizācijā. Teksts sastāv no definīcijām, dažādu iedalījumu aprakstiem, shēmām un tabulām. Tāpat tiek apskatīta dažādu teoriju izveidošanās vēsture un virzība. Tiek norādīti ideju pamatlicēji. Katras apakšnodaļas beigās ir norādīts izmantotās literatūras saraksts. Tajā iekļauta gan literatūra latviešu, krievu, vācu un angļu valodā, gan interneta adreses.
…