Ētiku ikdienā pielieto pilnībā visi. Pat, ja tas netiek piefiksēts, jebkurš žests, mīmika, sejas vaibsts tiek saistīts ar komunikācijas ētiku. Cilvēki bieži pat nepamana kā viņi sazinās ar apkārtējiem un vai šāda komunikācija ir uzskatīta ētiska, it īpaši darba vietā, kur ir formāla vide, ētiskās komunikācijas normas ir jāizprot, lai spētu veidot pozitīvas savstarpējās attiecības. Lielākoties visās darba vidēs darbiniekiem nākas komunicēt ar saviem kolēģiem, klientiem, biznesa partneriem u.c., taču darbiniekam ir jāapgūst visas ētikas normas, lai viņš spētu veidot efektīvu komunikāciju un attiecības ar apkārtējiem. Ētiskās normas, kas saistītas ar komunikāciju, iedalās vairākas grupās, piemēram, verbālā komunikācija un tās ētiskie kodeksi, neverbālā komunikācija, un tās ētiskie kodeksi, kā arī instrumenti, kas veido abas šīs komunikācijas grupas.…