Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911366
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Reklāma pārstāv ietekmēšanas industriju, kuras pamatprincips ir ar apzināti orientētas, pozitivētas informācijas palīdzību panākt savas preces noietu tirgū. Šāda informācija nav komunikācija sabiedrības interesēs, bet gan pārliecināšana pārdevēja interesēs.
Ikviena reklāmas aģentūra Latvijas Republikā ir individuāli atbildīga par to, cik tās darbībā strikti tiek ievērotas ētikas normas. Ir skaidrs, ka biznesa arēnā normāla ētika ir izslēgta. Nereti reklāmā netiek ievērotas jebkādas kultūras un cilvēciskās vērtības. Reklāmu veidotāji prot labi laipot, cenšoties ievērot ētikas normas un reizē gādājot, lai atdeve no reklāmas būtu maksimāla. Rodas jautājums, vai vispār reklāma var būt ētiska, ja ir skaidrs, ka :
- reklāmdevēji pārdod mums sapņus, …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1135711
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register