To mēs varam skaidrot kā dzīvības veldzēšanas vai dzīvības atņemšanas simbolu, kā dziļu un neizsmeļamu, kā pazīstamu , kā vienmēr pazīstamu un kā vienmēr to pašu un nemainīgu.(Norman N. Holland b.g.) Ala Mato mūzika un joki kopā satur visus cirka māksliniekus. Kā arī viņš ļauj Gelsominai justies tā, ka viņai šajā dzīvē ir uzdevums.
Aktieru apģērbi bija ļoti vienkārši. Gelsominai tas bija pat netīrs un noskrandis, lai skatītāji redzētu, ka viņa ir nabadzīga. Melnbaltajā kino ļoti labi izskatījās Gelsominas svītrainais krekls un Zampano uzvalks, kas sniedza kontrastu. Daudzi fotogrāfi un modes žurnāli ir iedvesmojošies tieši no Gelsominas apģērba. Viens no tiem ir Itālijas “Vanity Fair” ,kas 2008. gadā veidoja bildes priekš šī žurnāla ar Skārletu Johansoni (Scarlett Johansson.) Viņa bija saģērbusies kā Gelsomina – strīpainā kreklā, ar melnu cepuri, milzīgu mēteli, seju nokrāsotu baltā krāsā un rokās turēja trompeti.
Šī filma man noteikti paliks atmiņā ar aktrises Džuljetas Mazīnas sniegumu. Manuprāt, ka tieši viņa šo filmu iecēlas slavas saulītē. Savas harizmas un izcilās aktierspēles dēļ. Filma ir sasniegusi augstu vietu gan kritiķu, gan skatītāju novērtējumā. Tapēc noteikti to iesaku noskatīties visiem, kas vēlas redzēt saldsērīgu stāstu ar jautrām epizodēm, kā arī arī dziļu domu. Filma atstāja labu pēcgaršu, kas, pēc manām domām, ir labs iemesls, lai kādreiz to noskatītos vēlreiz.
…