Filmā ir izmantoti daudz un dažādi skaņu specefekti,lai, papildus gaismām, kameras filmējumam, vidi padarītu vēl spriedzes pilnāku un stindzinošāku nepieciešamajās epizodēs.Spilgti piemēri ir filmas pirmā epizode, kurā tiek apvienota mierīga mūzika ar sievietes smagajām elsām, kas rada sava veida neierastu kontrastu un izraisa vēl lielāku spriedzes sajūtu.Tāpat arī filmas noslēgumā, kliedzieni ar dramatiska veida mūziku rada šausminoša veida sajūtas.
Holivudas klasiskā stila atbilstība
Filmas stāsta notikumi ir hronoliģiski, bet tie neseko viens pēc otra.Filmā nav izmantotas noteiktas filmēšanas un montāžas tehnikas, kuras ļautu skatītājam iejusties “ ideālajā pozīcijā”. Filmā netiek izmantota kontinuitīvā montāža, ta ir dinamiska, kas neļauj skatītājam viegli uztvert stāstījuma turpmāko attīstību.Filma nemazina režisora nozīmi, tieši pretēji uzsver to, jo tiek izmantoti dažāda veida jauninājumi- filmēšana naktī, apgaismojums, u.c. Filmā nav ievērots harmonisks apgaismojums, bet kontrastains,kas rada dramatisku ,klaustrofobisku vidi.
Filmā- ainas sapresē laiku, ir izmantots filmēšanas veids pāri plecam,galvenajam varonim ir pašmērķis- atrisināt Kristīnes slepkavību,kas viss ir raksturīgs Klasiskās Holivudas stilam,taču film noir ir definēts kā Klasiskā Holivudas stila paradigmas noliegums,kas uzsver šo atšķirību.(Rietuma 2014,78)
…