Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:174048
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.02.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Skatoties filmu prātā nāk izteiciens „ Cik cilvēku, tik arī viedokļu”. Šie paņēmieni nekad nebija izmantoti pasaules kino. „Pilosnim Keinam” ir gredzenveida kompozīcija, tomēr tas tiek panākts ar kameras darbu. Sākumā skatītājs itkā „iebrauc” šajā stāstā, beigās „aizbrauc”, aiztaisīdams aiz sevis visus ceļus atgriešanai.
„Pilsonis Keins” ir filma, kura balstās uz kontrastu radīšanu. Tai ir ļoti aizraujošs sižets, kura beigās skatītājs saprot, ka Keins bija cilvēks, kam ir bijis viss, bet tajā pašā laikā nekā. Pirmo reizi tika izmantots deep focus un deep space, lai aptvertu visus objektus, kas atrodas kadrā un saskatītu līdzību vai otrādi. Operātors izmanto zemo rakursu pirmo reizi iekļaudams griestus, divus spoguļus, veidojot brīnumainu ilūziju. Filmā tiek izmanoti monumentāli veidojumi, ēkas, Keina dzīvesvieta, opera, lai radītu varenības sajūtu, bet tajā pašā laikā galvenie varoņi liekas ļoti sīki un pazūd zem šī milzīgā spiediena uz skatītāja uztveri. „Pilsonis Keins” ir filma, ko nevar salīdzināt ar pārējām, tā ir nepārspējama, jo katru reizi iedziļinoties tajā skatītajs atrod priekš sevis ko jaunu un neizdibināmu. Tā ir „visdziļākā” filma, kuru es esmu jebkad skatījusi.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register