Piemēram, ēnas jau ir redzams pirmajā ainā, kad caur žalūzijām var redzēt kā Meriona un Sems skatās ārā pa logu, vai arī kad Mariona ēd pāri viņai stiepjas putnu izbāzeņu ēnas un Normana māte ir redzama tikai kā ēna līdz filmas beigām. Spogulis atspoguļo : kā Meriona kravājas, viņas acis, kad viņa braucot paskatās atpakaļgaitas spogulī, viņas seju policista saulesbrillēs.
Skaņai ir daudz funkcijas, piemēram, dialogs apvienojumā ar attēliem. Tā arī tiek izmantota, lai ilustrētu tēla apziņu un nerunājošās sejas. Mūzika tika rakstīta stīgu orķestrim, nevis simfoniskajam orķestrim, kā tas sākumā bija domāts. Titulmūzika ir saspringts, draiskulīgs skaņdarbs, kas uzstāda gaidāmo vardarbības toni. Lai gan filmas pirmajās 15 minūtēs nenotiek nekas šokējošs , titulmūzika paliek skatītāju prātos, dodot spriedzi šīm ainām. Lai sasniegtu šokējošu efektu dušas ainā tika izmantota vijole, kas radīja spiedzošas, spalgas skaņas. Dušas ainas skaņa ir apvienota ar putnu balsīm, kas skatītājiem vēsta, ka varbūt slepkava nemaz nav Normana māte, bet gan pats Normans, kurš ir putnu izbāzeņu kolekcionārs.
Pēc Hičkoka nāves tika izdotas filmas nākamās daļas: Psycho 2 (1983), Psycho 3 (1986), un Psycho 4 : The Beginning (1990). Filma ir 14 reizes nominēta un 5 reizes vinnējusi. …