Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:222587
 
Evaluation:
Published: 21.03.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 1 units
References: Not used
Extract


Emocionālai inteliģencei nav vienas definīcijas, bet ar to tiek saprasts faktoru kopums – pārsvarā to skaidro kā cilvēka spējas vadīt savas un citu cilvēku emocijas. Tā būtībā ir māksla rast pozitīvu iznākumu attiecībās ar citiem cilvēkiem un ar sevi pašu. Cilvēku uzvedībā un savstarpējā saskarsmē ļoti liela loma ir jūtām un emocijām. Man dažkārt ir grūti tās vienu no otras atšķirt. Psihologi spriež, ka mācību procesā iegūtai – vienkārši inteliģencei, ir maz kopīga ar emocionālo inteliģenci. Ne velti saka, ka augstās skolās negājusi lauku sieviņa bieži vien ir daudz inteliģentāka, sirds skaidrāka un gudrāka par kādu, kas beidzis vairākas augstskolas un kam mājās ir daudz diplomu. Tātad mācību procesā iegūtā emocionālā inteliģence faktiski nedod prasmi tikt galā ar tām veiksmēm vai neveiksmēm, ko mums piedāvā dzīve.
Pētījumi rāda, ka daudzi personības aspekti, piemēram, emocionālie, ir iedzimti, tomēr dzīves laikā tos katram ir iespējams apgūt un mainīt. Tiek uzskatīts, un tas ir dzīvē apstiprinājies, ka ar gadiem emocionālā inteliģence parasti pieaug un uzlabojas, klāt nākot arī pieredzei. Tāpēc dažreiz emocionālo inteliģenci mēdz saukt arī par personības briedumu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register