Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:922447
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.12.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Globalizētais cilvēks tiek aplūkots kā jaunas elites un marginalizēto tēls, paštēls globalizācijas laikmetā.
„Mammu, es gribu Mikipeli!”
Sabiedrībai, īpaši jaunākā paaudzei, globalizācijas procesi atklājuši jaunus horizontus, jaunas iespējas un piedāvā „katram savu Mikipeli”, kas ir graujoši liels kults Amerikā. Tātad varam teikt, ka mēs varam apgūt „katrs savu Ameriku” tepat Eiropā, tepat mazajā Latvijā.
Kā savā darbā raksta Vasertstroms Dž. A. „Mickey Mouse Approach to Globalization”, arvien vairāk cilvēki lūkojas Amerikas virzienā, pārņemot Amerikas tendences politikā, kultūrā, sociālajā un ekonomiskajā dzīvē. Globalizācijas procesu vienādo ar Amerikas tendencēm, dēvējot to „amerikalizāciju”.
Kulturālie globalizācijas aspekti ir ekstremāli kompleksi. Kad viens produkts atrodams visas pasaules līmenī, tas var nozīmēt dažādu nozīmi dažādās valstīs.1
Tādi piemēri ir Coca-Cola un Mdonald produkcija, kas pieejama visas pasaules tirgū.
Kā raksta Bilds K., Eiropa nonākusi globalizācijas vilnī, sasniedzot daudz svarīgāku pietāti, kāda jebkad sasniegta. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1145359
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register