Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:284501
 
Evaluation:
Published: 26.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

Dažādu pētnieku viedoklis tika izmantots grāmatas pirmajā daļā, ka Ellisa domas pastiprinājums. Tiek uzsvērts, ka slavenību kultūra ir nebeidzama unikāla maskurāde un lai gan medijs pats par sevi ir mainījis savu formu, efekts nav mazinājies. Apkopojot patērētāju sabiedrība , kas mēs esam, arī slavenības ir pārvērtusi precēs un tās mēram iespējamo materiālo labumu gūšanas prizmā.
Grāmata kopumā ir klasiskā populārzinātniskā valodā uzrakstīta, viegla lasāmviela, kuras lielākā pievienotā vērtība ir konkrēto situāciju apraksti no slavenību dzīvēm. Tomēr jāsaka, ka, manuprāt, grāmata ir mākslīgi izstiepta un autors vienā grāmatā vēlējies iekļaut visus iespējamos aspektus, kas saistīti ar slavenību kultūru. Tādas sadaļas, kā etniskās minoritātes un reklāmas ietekme prasa plašāku skaidrojumu, nevis virspusēju situāciju aprakstu no dažādu pasaulē populāru cilvēku dzīvēm. Savā ziņā ar šiem aprakstiem autors veicina slavenību kultūras fenomena attīstību vairāk kā izpratni, jo tie piesaista uzmanību un attēlo vispārzināmus faktus. Pirmās grāmatas nodaļas bija daudzsološas, diemžēl no grāmatas vidus sākās domas atkārtošanās un vispārinātu atziņu deklarēšana.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register