Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:102400
 
Evaluation:
Published: 30.04.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Latvijas teritorijā pirmo (platsliežu) dzelzceļa līniju Rīga – Daugavpils sāka būvēt 1858. gadā. Vēlāk tapa citas dzelzceļa līnijas uz Latvijas ostām, bet kā šaursliežu atzaru no pirmā Latvijas dzelzceļa 19.gs beigās sāka būvēt Stukmaņu (Pļaviņu) – Biržu (Madonas) – Vecgulbenes – Alūksnes – Apes – Valkas līniju. Toreiz dzelzceļu būvniecība bija ļoti darbietilpīgs process, tā tapšanai bija četras stadijas: līnijas plānošana un stigošana; dambji, tiltu, uzbērumu un līniju ierīkošana; slīperu un sliežu likšana. Kā pēdējās cēla stacijas, ūdenstorņus, darbnīcas, iekārtoja telegrāfu un signalizāciju. Dzelzceļa līnijas, ēkas, tiltus u.c. cēla pamatīgus, ilgam laikam, izmantojot tikai roku darbu un zirgus kā grants u.c. būvmateriālu piegādātājus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register