Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:260651
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Katrā viesnīcā ir kāds cilvēks, kas atbild par viesu uzņemšanu un reģistrēšanu, un tas ir administrators. Viņš pilda vienu no viesnīcas svarīgākajām funkcijām. Viņš rada pirmo iespaidu viesim par viesnīcu, vai nu negatīvu, vai pozitīvu, un rūpējās par viesa labsajūtu. Viņam vienmēr jābūt smaidīgam un laipnam, lai cik dusmīgs un neapmierināts viesa klātbūtnē būtu, taču viesim nav jāzina un jājūtas diskomfortā, ka administrators ir noskumis, dusmīgs vai jebkurā citā veidā negatīvi noskaņots. Administratoram ir jābūt vienlaikus labam aktierim, psihologam un pārdevējam. Viņam jācenšas pārdot pēc iespējas vērtīgāks un labāks viesnīcas numurs.
Tagad sīkāk par uzņemšanas dienesta darbiniekam nepieciešamajām, labajām, īpašībām. Ļoti bieži smaids spēj panākt visu un, viennozīmīgi, smaids rada viesim, ka viņš viesnīcā ir laipni gaidīts un tieši viņš ir kas īpašs šai viesnīcai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register