Mūsdienu pasaulē mūs ik uz soļa cenšas iespaidot pirkt lētāk, labāk un, protams, mums tikai izdevīgāk. Mums visapkārt valda informācijas pārpilnība, kas kā grandiozs vilnis gāžas pāri apziņai. Uzņēmumi ar visiem iespējamiem līdzekļiem cenšas panākt pircēju labvēlību tieši savam konkrētajam produktam un iepakojums ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā to izdarīt.
Veikalos mūs sagaida liels daudzums visdažādāko preču veidu. Cilvēks ienāk lielveikalā un apjūk milzīgajā preču klāstā. Ja nepieciešams nopirkt veļas pulveri vai šampūnu pircējam paveras milzīgas iespējas izvēlēties. Šādā situācija nostrādā vai nu reklāma vai nu iepakojums. Bieži vien sastopami produkti ar vienveidīgu iepakojumu un dizainu. Šādi produkti pircējus vairs nespēj piesaistīt vai radīt interesi par tiem. …