Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:371940
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mūsdienu pasaulē mūs ik uz soļa cenšas iespaidot pirkt lētāk, labāk un, protams, mums tikai izdevīgāk. Mums visapkārt valda informācijas pārpilnība, kas kā grandiozs vilnis gāžas pāri apziņai. Uzņēmumi ar visiem iespējamiem līdzekļiem cenšas panākt pircēju labvēlību tieši savam konkrētajam produktam un iepakojums ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā to izdarīt.
Veikalos mūs sagaida liels daudzums visdažādāko preču veidu. Cilvēks ienāk lielveikalā un apjūk milzīgajā preču klāstā. Ja nepieciešams nopirkt veļas pulveri vai šampūnu pircējam paveras milzīgas iespējas izvēlēties. Šādā situācija nostrādā vai nu reklāma vai nu iepakojums. Bieži vien sastopami produkti ar vienveidīgu iepakojumu un dizainu. Šādi produkti pircējus vairs nespēj piesaistīt vai radīt interesi par tiem. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1134602
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register