Secinājumi
SIA „RIMI Latvija” loģistikas sistēma saistībā ar klientu apkalpošanu strādā labi, protams, ir dažas nepilnības, kuras varētu uzlabot, tomēr man šķiet, ka Rimi ir viens no vislabākajiem veikaliem, netikai preču kvalitātes ziņā, veikala izvietojuma ziņā, bet arī apkalpošanas. Pārdevēji vienmēr ir laipni un izpalīdzīgi, arī veikala izvietojums ir parocīgs un lietas ir virgli atrast. Veikals seko līdzi visām modes tendencēm (piemēram, klienta karšu ieviešana) un tehnoloģijām tieši klientu apkalpošanas jomā.
Veikals pilda arī savu kādreizējo saukli „Tuvāk sirdij, tuvāk mājām”, jo atrodas apdzīvotā vietā, un tuvāk sirdij, jo daudzi izvēlas šo viekalu, labās apkalpošanas dēļ.
Novērtēt var arī to, ka salīdzinoši, piemēram ar veikalu „Drogas” RIMI nav tik uzmācīgs, jo, lai gan īpašība atgādināt par sevi klientiem ir uzskatāma par pozitīvu, manuprāt pārāk bieža īsziņu sūtīšana saviem klientiem bieži var būt pat kaitinoša.
Manuprāt, par uzņēmuma loģistikas sistēmu saistībā ar klientu apkalpošanu var teikt to pašu ko par visiem uzņēmumiem – ir labi, bet vienmēr ir kur augt.
…