Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:118485
 
Evaluation:
Published: 28.03.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

No šī visa varam secināt, ka mūsu imidžs ir iespaids ko mēs radām apkārtējos cilvēkos par sevi un savu uzņēmumu vai iestādi, kurā strādājam. Imidžu var veidot apzināti- tādu, kādu mēs vēlamies, lai sabiedrība mūs uztver- pozitīvi un labvēlīgi. Bet, ja pie imidža veidošanas netiek strādāts- tas veidojās pats. Šis nav labs variants, jo tad tas var izveidoties neparedzams un graut jūsu reputāciju. Imidžs var būt subjektīvs, dažreiz arī nepareizs, jo to iespaido cilvēka emocijas, agrākie priekšstati, pieredze, zināšanas u.c. pastāv dažādi imidža veidi: preces imidžs, tirgus imidžs, organizācijas imidžs un, protams, personīgais imidžs. To var radīt, izmantojot reklāmu, uzlabojot preču un pakalpojumu kvalitāti un citos veidos. Labs imidžs garantē iespēju pārdot firmas nosaukumu (brendu/zīmolu), kādu firmas preču grupu (preču zīmi), galu galā- pārdot pašu preci. Tas veido arī organizācijas darbinieku statusu, piederību konkrētajai organizācijai, arī stabilu klientu piesaisti. Nekad neaizmirsti, ka tavam ārējam izskatam un manierēm citi cilvēki pievērš uzmanību. Tā pat sabiedrība pievērš uzmanību visam, ko organizācija dara un ko runā. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register