Tieši tāpēc integrēta pieeja vislabāk veicina dzīvei nepieciešamo zināšanu, prasmju un vērtībattieksmju apguvi. Tematiskā apguve kļūst par integrēto mācību pamatu. Tematiskā mācīšanās ļauj realizēt arī citus būtiskus didaktiskos principus, proti, bērni mācās labāk, ja mācību procesa pamatā ir viņu praktiskā dzīves pieredze, kā arī problēmpieeja kā atbilžu meklēšanas līdzeklis. Strādājot mācību centros, bērni individuālā tempā un atbilstoši savam mācīšanas stilam apgūst vispusīgas zināšanas, prasmes un iemaņas. Manuprāt, bērncentrētai videi ir ļoti liela nozīme ar integrētu mācību vidi. Manā darba vietā katrā grupiņā ir dažādi mācību centri. Tos veido un uzlabo gan skolotajas, gan vecāki, kā arī vadītāja un metodiķes seko līdzi visam notiekošajam. Viens mīnuss mūsu bērnudārzā ir tāds, ka tagad ir dzirdēts, ka ļoti populāras ir interaktīvās tāfeles bērnudārzos. Mums tādu nav un diez vai tuvākajos gados būs, jo mums ir mazas pilsētas bērnudārzs. Es vienu reizi kursos esmu mēģinājusi, kā ir strādāt ar interaktīvo tāfeli – man patika un domāju, ka bērniem tas arī ļoti patiktu. Bet gan jau vajadzētu ilgu laiku kamēr es iemācītos labi strādāt ar interaktīvo tāfeli. …