Visiem labi zināms, ka reklāmas veidotas ar domu palielināt uzņēmuma pārdošanas apjomus, līdz ar to arī peļņu. Bieži vien uzņēmumi izvēlas savas preces un pakalpojumus piedāvāt tirgošanai internetveikalos. Eiropas Savienībā iepirkšanos internetā 2017.gadā piedāvājuši vien 18% no uzņēmumiem. Šim īpatsvaram ir tendence pieaugt, taču tā ir ļoti lēna (par 0-2 procentpunktiem gadā).(Eurostat, 2018a) Taču svarīga ir ne tikai interneta veikalu esamība, bet arī to izmantošana. Pēc CSB datiem, 2017.gadā Latvijā pirkumus internetā veica 54.9% no aptaujātās iedzīvotāju grupas. Šķietami nedaudz, taču kopš 2013.gada pirkumus tiešsaistē veikuši par 12.4 procentpunktiem vairāk. (Centrālā statistikas pārvalde) Aplūkojot Eurostat datus, sastopama diezgan līdzīga situācija. Eiropas Savienībā 48% interneta lietotāju ir izmantojuši internetveikalu pakalpojumus. Arī Eiropas Savienībā tiešsaistes pircēju īpatsvars pieaudzis, tiesa gan kopš 2013.gada, vien par 10 procentpunktiem.(Eurostat, 2018b)
Interneta tehnoloģiju ienākšana uzņēmējdarbībā pavisam noteikti mainījusi ne tikai uzņēmumu darbību, bet arī pircēju paradumus. Internetu lieto gandrīz visi Latvijas uzņēmumi(99,8%), kā arī lielākā daļa(77%) uzņēmumu Eiropas savienībā. …