Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:169701
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Šim darbam izvēlējos Dizaina Studijas interviju ar Kristapu Ģelzi, kurš reklāmas jomā Latvjā strādā jau 10 gadus, jo vēlējos uzzināt profesionāļa domas, par reklāmu un darbošanos šajā jomā.
Darba uzdevums ir veikt intervijas analīzi.
Tas ko es šobrīd zinu par intervijām un intervēšanau nav diez ko daudz, bet lielos vilcienos varu pastāstīt manuprāt pašu savarīgāko:
intervijas laikā jāmēģina pieturēties pie noteiktās sarunas tēmas, pārāk neizplūst citās tēmās, jo pēc tam intervētājam ir grūti no iegūtās informācijas izvilkt pašu galveno.
- sniedzot intervijas masu medijiem ir bijuši gadījumi, kad respondenti tiek pārprasti un intervijā stiek atspoguļoti sagrozīti fakti. Tas var atgadīties divu apstākļu dēļ, vai nu intervētājs nav pareizi uzdevis jautājumu respondentam un tas sniedzis atbildi neatbilstoši izvēlētai tēmai, vai arī respondents nav sapratis jautājuma būtību. Šo aspektu es pierakstīju tāpēc, ka man tas lieks ļoti būtisks un tas būtu jāņem vērā jebkuram intervētājam pirms intervijas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register