Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:716081
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.05.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1)Nosauciet un raksturojiet dzejoļa motīvu.
Manuprāt, galvenais dzejoļa motīvs ir cilvēks un viņa liktenis, izvēles, ko viņš apzināti izdara vai neizdara. Dzejolis modelē situāciju, kurā cilvēks ir brīvs rīkoties, cerēt un piepildīt, taču izvēle netiek veikta. Aizvien biežāks sabiedrības vienojošais faktors ir vienaldzība, atsvešinātība un norobežošanās no apkārt notiekošā, dzīve kļūst par bezmērķīgām darbībām – nav patiesu jūtu, emociju. Izzūd jebkādas prasības pret sevi un pasauli, paliek tikai iekšēji nenoteikta cerība uz iespējamu pilnveidošanos nākotnē.

2) Raksturojiet dzejoļa liriskā ”Es” pārdzīvojumu.
Liriskais „Es” saprot, ka tieši tagad viņš ir atbrīvots, viņam ir dota iespēja rīkoties, taču viņš arī apzinās, ka viss cīņas spars ir zudis, viņš vairs nerod atbildes uz saviem jautājumiem un neredz jēgu savām darbībām. Liriskā „Es” iekšējā pasaule kļūst vienveidīga kā lēzens, izkusis svins, kuram ir vienaldzīga tiekšanās uz pārveidošanos, jo viņam šķiet, ka dzīves uzdevums ir galā. Dzejoļa noskaņā ir nolemtības sajūta, jo liriskā „Es” pārdzīvojums netiek atrisināts, viņš tikai vēlas to izbeigt.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1229020
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register