Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:142690
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

“Skolotāji ir dažādi...No viena guvu daudz, no otra nekā, pareizāk – tikai negatīvu”. Pilnīgi piekritīšu šai autora izteiktai atziņai. Gan agrāk, gan tagad ir tādi skolotaji, kuri zināšanas iekalj galvā, pat ja bērnam nekas nav skaidrs. Bērns iemācas no galvas, bet jēgu nesaprot. Pie šīs atziņas es piebildīšu arī to, ka skolotājam, skolas rāmjos, nevajadzētu būt tā saucamajam “klases mīlulim”, jo līdz ar to pārējie skolēni sāk justies nepilnvērtīgi, (it īpaši ja skolotājs savas simpātijas atklāti izpauž), daudziem parādās sacensības gars, bet daudziem pat nepatika pret to skolotāju un kā secinājums tam – sliktas atzīmes tajā priekšmetā. Daži skolotāji uzdzen bailes skolniekiem, lai tie klausītos. Daži izmanto sodus. Bet kā jau mēs zinām - sodi ir vissliktākais līdzeklis mācību procesā un tāds darbs kur dzen bailes ir mazvērtīgs, tas boja raksturu, darba prieku, kā arī nosit jebkādu interesi. Gribās jau lai vairak būtu tādu skolotāju, kuri mums dotu daudz pozitīvu zināsanu. J. Grestem, kā viņš raksta, bija daudz lielisku skolotāju, par ko viņš pats bija ļoti lepns.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register