Epizode, kurā izmeklētājs Arbogasts dodas uz Beitu dzīvojamo māju, atkal tiek izmantota saspringta mūzika, ārā ir tumšs. Ejot augšup pa kāpnēm, tiek izmantots zemais rakurss, lai parādītu varoņa pakļautību. Viņš soļo lēnām, radot vēl lielāku uztraukuma sajūtu. Pēkšņi kameras rakurss mainās un redzam ainu no augšas – mūzikas dinamika paaugstinās, no istabas izskrien tēls ar nazi un nodur vīrieti.
Secinot, Hičkoks rada spriedzi, izmantojot veiklu montāžu, rūpīgi izvēlētus kameras rakursus, mūziku ar stīgu instrumentiem, tuvplānus un aizdomīgu apkārtējo vidi. Filma Psiho ir lielisks piemērs tam, kā skatītājiem radīt spriedzi un kā tās izmantošana spēj ārkārtīgi uzlabot filmas skatīšanās pieredzi, jo bez tās, sižets būtu garlaicīgs.
…