Ir sfēras, kur ētikas normas pilnībā ir neiespējami ievērot, piemēram, alkohola un tabakas ražošanā un tirdzniecībā, jo produkti jau pamatā ir it kā neētiski vai neētiska ir vismaz to pārdošana pircējiem, kas iespējams līdz galam neapzinās to lietošanas sekas un apjomu, kas galu galā noved pie kaitējuma visai sabiedrībai kopumā. Tomēr aizliegt ražot šos produktus arī nevar. Šādiem uzņēmumiem īpaši jādomā par ētiskuma ievērošanu citos savos darbības aspektos, piemēram, jāizplata pēc iespējas ētiskākā reklāma (patiesa, kas satur brīdinājumu par produkta kaitīgumu), jāveicina savas preces tirdzniecība ētiskās vietās un jānovērš ne tik ētiskās (piemēram, skolu tuvumā) un tamlīdzīgi.
Bet būtībā ētika iet roku rokā ar kompānijas tēlu, sabiedriskajām attiecībām un korporatīvo identitāti. …