Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:683266
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.07.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Secinājumi:
Starbucks kafejnīcās pēc uzturvērtības uzrādīšanas likuma iegādāto ēdienu uzturvērtība kritusies par 6%. Un efekts ir ilgstošs. Gandrīz nav izmaiņu patērētāju izvēlē ēdieniem ar vidēju kaloriju skaitu. Samazinājies pieprasījums pēc ēdieniem ar augstu uzturvērtību. Šis samazinājums par 6% dod tikai ļoti nelielu ietekmi svara samazināšanā. Tomēr izmaksas uzturvērtību izvietošanai ēdienkartēs ilgstošā laika periodā ir zemas, tādēļ, ja tas dod kaut nelielu iespaidu uz cilvēku izvēli, tad tas atmaksājas.
Anketu dati liecina, ka patērētāji ignorē informāciju par uzturvērtībām produktos, savukārt viņu pirkumi parāda, ka viņi cenšas samazināt kaloriju patēriņu.
Šim likumam būtu jāveicina restorāniem ieviest jauninājumus – ēdienus ar zemāku kaloriju daudzumu. Uzturvērtības uzrādīšanas likums ir informējošs: patērētājiem atklājot kaloriju daudzumu, liek viņiem apzināties un pievērst uzmanību ēdienam, ko viņi ēd.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register