Manuprāt, ja izglītības sistēmās tiktu atļauta pedagogu rotācija, tas ir, ļautu strādāt jaunajiem pedagogiem, bet gados pieredzējušie pedagogi mainītu savu profesiju, tad uzskatu, ka skolēniem būtu lielāka motivācija nākt uz stundām, skolēniem būtu lielāka motivācija piedalīties grupu darbos vai diskusijās vai arī skolēniem nebūtu bail no skolotāja. Atceros savus skolas gadus, piemēram, matemātikas stundas, ne tikai man, bet arī maniem klasesbiedriem nepatika tās apmeklēt, jo skolotāja bija tuvu pensijas vecumam, atšķīrās skolotājas ārējais izskats no citām priekšmetu skolotājām (jaunākām), skolotājas runāšanas prasmes un gaita bija citādāka. Minēšu arī savu pieredzi darba meklējumos. Gribēju atrast darbu tuvāk dzīves vietai, taču tas neizdevās, jo tajā skolā, kur gribēju strādāt uz šo brīdi strādāja vecāka gada gājuma pedagogs, kurš negribēja vēl doties pensijā, tāpēc man nekas cits neatlika kā meklēt darbu dzīvesvietas tālākā apkārtnē. Un šāda situācija mūsdienās nav tikai vienā skolā, bet vairākās, tāpēc uzskatu, ka skolās jāstrādā jauniem skolotājiem, kaut vai ar nelielu pieredzi vai bez tās, bet jāļauj jaunajiem pedagogiem strādāt!…