Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:416322
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Vērojot skolotājas profesionālo darbību, strādājot ar bērniem, es secināju, ka skolotāja savu darbu veic ļoti labi.
Katra stunda bērniem ir, ka patīkama saruna, kuras laikā bērni aktīvi darbojas. Viņi mācās pozitīvi domāt, patstāvīgi darboties, un caur to praktisko darbību viņi gūst zināšanas, kuras viņiem noderēs tālākajā dzīvē. Skolotāja tik labi pazīst savus skolēnus, ka var pateikt vai bērns šodien var strādāt grupā vai pārī, bet varbūt viņam labāk šodien strādāt individuāli. Skolotāja redz klases noskaņojumu, un spēj mainīt savu stundu tā, lai vēl vairāk netraumētu bērnus, un lai stunda nezaudētu savu jēgu un nozīmi.
Sarunājoties ar skolotāju un arī pētot visus materiālus es ievēroju to, ka skolotāja lielu uzmanību pievērš sadarbībai ar vecākiem. Ļoti daudz materiālu, kas pierāda, ka skolotāja aktīvi iesaista skolēnu vecākus viņu bērnu skolas gaitās. Tiek rīkotas atvērto durvju dienas, kad vecāki var atnākt uz skolu un sēdēt stundas vērojot savus bērnus. Notiek arī ārpusstundu pasākumi, kad bērni ar saviem vecākiem darbojas kopā. Skolotāja cenšas panākt, lai vecāki nezaudētu saikni ar saviem bērniem, lai viņi vairāk pavada laika kopā, kas ir ļoti svarīgi šajā vecumā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register