Uzskatu, ka lielākā vērtība šajā tūrisma produktā ir tā netaustāmība. Redzot savu un arī citu prieku un izbrīnu par iespēju apskatīt kā viss top, uzzināt kā dabū saldumu ārā no parastas neizskatīgas kļavas, iestādīt koku, kurš liks man atgriezties tajā pašā vietā- tās ir tikai dažas no galvenajām vērtībām, kuras ieguvu dažu stundu laikā apmeklējot šo vietu, vēl jo vairāk, pasākums nebija plānots, tas uzlaboja visu atlikušo dienu gan man, gan citiem, kuri tur atradās.
Arī kā iepriekš minēju, produkts netika plānots, no īpašnieka puses, taču tagad piedāvātais produkts tiek izmantots, tūristi brauc un arī brauks apskatīt un izbaudīt šo vietu, varbūt būs kāds laiks, kad tūristi neapmeklēs regulāri, taču šis uzņēmums nopelnīs ar kafejnīcas ienākumiem. Zaudējumu šajā uzņēmumā nav, arī ja produkts ir nepastāvīgs, tajā būs peļņa jebkurā gadījumā.
Secinājums
Mācoties šo kursu, es daudz vairāk ieguvu izpratni par tūrisma produkta veidošanu/izstrādi un analizēšanu. Iegūstot zināšanas par cilvēka vēlmēm un vajadzībām, pieprasījumu un konkurenci, bija daudz vieglāk rakstīt šo un arī citus darbus. Varbūt sākumā, kad atrados ASV nelikās, ka kafejnīca un ražošana ir tūrisma produkts, taču tagad to analizējot, varu vieglāk spriest par tā attīstību un konkurences spējām ar cita veida ražotnēm, vieglāk saprast tūristu vajadzības un vēlmes.
…