Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
14,20 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:771538
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.09.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
  IZTIRZĀJUMS    3
  NOBEIGUMS    14
  LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    16
Extract

NOBEIGUMS
Respondentiem izvēloties kļūt par bankas klientu, svarīgākie faktori ir bankas reputācija, kā arī klientu apkalpošanas kvalitāte, kādu nodrošina bankas speciālisti.
Neapmierinoša klientu apkalpošana bankās var būt par iemeslu tam, ka klients izvēlas citas bankas pakalpojumus.
Vairums respondentu galvenokārt izmanto banku pakalpojumus attālināti, bet mazāk – banku pakalpojumus izmanto banku filiālēs vai norēķinu centros, jo attālinātā apkalpošana ir ātra un ērta.
Joprojām ir banku pakalpojumi, kurus iespējams saņemt tikai klātienē, turklāt ir klienti, kuri dod priekšroku apkalpošanai klātienē nevis attālināti.
Kopumā respondenti ar klientu apkalpošanu Latvijas bankās ir apmierināti, kas norāda uz to, ka klientu apkalpošana Latvijas banku sektorā ir augstā līmenī.
Respondentu neapmierinātību rada lēna apkalpošana banku filiālēs vai norēķinu centros, kā arī ilgs savienojuma gaidīšanas laiks, kad klients vēlas sazināties ar banku speciālistiem telefoniski, kā arī dažkārt – neizdevīgais bankas ģeogrāfiskais izvietojums.
Lēna klientu apkalpošana banku filiālēs un norēķinu centros skaidrojama divējādi. Pirmkārt, sakarā ar attālināto banku pakalpojumu attīstību, tiek optimizēta banku filiāļu un norēķinu centru darbība un to personāla kvantitatīvais sastāvs. Otrkārt, finanšu pakalpojumu sniegšana, lai izvairītos no kļūdām, no banku speciālistiem prasa lielu rūpību un uzmanību.
Lai banku filiālēs un norēķinu centros nodrošinātu ātrāku klientu apkalpošanu, ir jānodrošina atbilstošs personāla kvantitatīvais sastāvs. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −-0,80 €
Work pack Nr. 1373686
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register