Zināms, ka mediju pamatfunkcija ir godīgi un daudzpusīgi informēt par notiekošo, kurā auditorija pati vienmēr nespēj būt aculieciniece. Tomēr jāpiekrīt autorei, ka jāņem vērā arī redaktora izvēle (publicēt/raidīt vai nepublicēt/neraidīt), kā arī žurnālista izvēle rakstīt vai nerakstīt. Tātad atkal nonākam pie tā, ka daudz atkarīgs no personībām, kas darbojas medijos.
Sabiedrisko attiecību komunikācija būs ētiska un morāles normām atbilstoša tad, kad tajā strādās cilvēki ar augstām morāles un vērtību normām, ar izpratni par labo un pareizo. Cilvēks var izlasīt daudz grāmatu par ētiku, par noteikumiem, ko vajadzētu ievērot, bet, ja viņš pats nedomās, neanalizēs, nevēlēsies to īstenot dzīvē, nekas nemainīsies. Jā, ētikas grāmatas atgādina un veido kādu rīcības variantu, taču nevis gatavā veidā, bet pašam domājot un meklējot izvēli situācijā un dzīvē vispār. Nav divu vienādu situāciju, katrai no tām ir savas nianses, ko zinošam speciālistam jāprot saskatīt. Tas panākams tikai ar pieredzi un lielu vēlmi ko mainīt.
…