Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements

     

    Essays3 Business

3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:908980
 
Evaluation:
Published: 02.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Kā labu piemēru simbolam varu minēt Delmas izmantoto simbolu – dzelteno sviesta vīriņu. Viņš parādās katrā Delmas reklāmā un stāsta par margarīnu, kas lieliski der sviestmaizēm. Kā arī viņš tiek attēlots uz katras margarīna paciņas. Viņš ir kā logo sastāvdaļa un tā papildinātājs. Viņš ir dzeltens un apaļš kā margarīna pikucis.
Logo un simboli var labi tikt identificēti ar konkrēto uzņēmumu, bet tiem abiem ir svarīga krāsa. Kā sākumā minēju, ir svarīgi domāt par krāsām ko izmanto logo, tāpat jādomā kā šo krāsu varēs izmantot turpmākajā uzņēmējdarbībā, lai šī logo krāsa pārvērstos par uzņēmuma korporatīvo krāsu un ar šo krāsu tiktu identificēts konkrētais uzņēmums. Jāatceras, ka krāsas var ietekmēt cilvēku domāšanu, uzvedību un izjūtas.
Ar korporatīvās krāsas veidošanu visvairāk aizraujas bankas. Par SEB bankas korporatīvo krāsu ir izvēlēta zaļā krāsa. Ir pierādīts, ka zaļā krāsa var mazināt spriedzi un veicināt komunikāciju un draudzību, kas bankas gadījumā ir ļoti svarīgi.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1358211
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register