Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:700765
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

onkurence ir neatkarīgu pircēju un pārdevēju savstarpēja sāncensība, cīņa tirgū par labākām pirkšanas un pārdošanas iespējām, lielāku peļņu. Manuprāt, tieši konkurence ir tirgus virzītājspēks. Konkurence ir izdevīga patērētājiem, jo veicina progresu uzņēmējdarbībā- preces kvalitātē, piedāvājumu daudzveidībā, veicina izmaksu samazināšanu.
Katrs ražotājs vēlas, lai patērētāji pirktu tieši viņa ražoto preci. Kad patērētāji to darīs? Tad, kad šī prece būs patērētājiem pievilcīgāka- kvalitatīvāka, glītāk noformēta, drošāka, par zemāku cenu. Lai iegūtu „savu patērētāju”, ražotāji cenšas uzlabot preces kvalitāti, samazināt izmaksas un cenu, izstrādāt jaunas preces, sekmējot zinātnes un tehnikas sasniegumu ieviešanu ražošanā. Savstarpējā konkurencē, piemēram, LMT un TELE 2 sacensībā, ievērojami samazinājušies mobilo telefona sarunu tarifi, uzlabojusies sarunu kvalitāte, sakaru iespējas Latvijas teritorijā un piedāvāto pakalpojumu daudzums.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1177099
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register