Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:513630
 
Evaluation:
Published: 08.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

Pārāk tuvu burtu izmantošana interneta apdrošināšanas firmai Esurance maksāja patērētāju sašutumu un plakāta noņemšanu. Ziņa: „Cover your home in a click” no attāluma izskatījās pēc: „Cover your home in a dick”. Tāpat arī pārāk tievi vai moderni fonti bieži vien ir grūti lasāmi.
Galvenais fonta izmēra likums ir lietot lielu burtu izmēru. Tas ne tikai ļaus cilvēkiem vieglāk izlasīt ziņu no distances, bet arī tā ilgāk paliks atmiņā. Tāpat liels burtu izmērs ļaus piepildīt reklāmas plakātu un minimizēt tekstu uz plakāta, lai padarītu spēcīgāku ziņu. Izmantojot lielu burtu izmēru īsas un smalkas līnijas ir labākas nekā garas teksta daļas mazā izmērā. Galvenais likums: domā gudri un lieli, īss sauklis, saistoša frāze vai daži īpašības vārdi, kas raksturo uzņēmumu un/vai produktu. Šī alus Carlsberg reklāma ir labs vides reklāmas piemērs. Kā plakāta krāsa ir izmantota Carlsberga zaļā korporatīvā krāsa un plakātā ir viens, labi salasāms un uztverams teikums. Protams šeit tiek izmantota arī zīmola atpazīstamība, ievietojot pirmajā vārdā Carlsberga vilnīti, kas uzreiz liek domāt par šo zīmolu, pat to nepieminot.
Var likties, ka krāsu un burtu izmantošana reklāmā ir otršķirīga, pēc stāsta un radošās vīzijas radīšanas. Bet tieši krāsas un burti ir tie, kas patērētājam dos neapzinātas asociācijas. Līdz ar to, ja krāsas un burti nebūs pārdomāti, nav nozīmes cik labs stāsts būs reklāmā. Tā izgāzīsies un vajadzēs domāt jaunu pieeju.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register