Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:923180
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.05.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Valstis savā starpā vienmēr ir sacentušās par varu, prestižu un slavu. Lai sevi parādītu un gūtu ietekmi, tika celtas pilis, veidoti parki, pasūtīti mākslas darbi un izdaiļotas pilsētas. Mūsdienās to sauc par tēla veidošanu vai brendingu. Tagad konkurence ir vairāk ekonomiskas, nevis militāras dabas, bet mērķi – lielākas iekšējās investīcijas, lielāka tūristu piesaiste un eksporta apjomu pieaugums.
Konkurence ir kļuvusi asāka nekā jebkad agrāk. Pirmkārt, tādēļ, ka visā pasaulē ir pieaudzis konkurentu skaits un otrkārt, augstā tehnoloģijas attīstības līmeņa dēļ.
Globalizācijas būtiskākā iezīme – lielāks kontaktu apjoms arvien vairāk līmeņos ievērojami plašākās darbības sfērās nekā iepriekš. Pilsētas, reģioni un valstis, kas nespēj efektīvi konkurēt, zaudē gan ekonomiskā, gan ietekmes ziņā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register