Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:959502
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.05.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Pirms sabiedrisko attiecību programmas īstenošanas uzsākšanas, sabiedrisko attiecību speciālistam jāveic mērķauditorijas(-u) analīze. Mērķauditorija nav tikai cilvēku grupa, tā ir tādu cilvēku grupa, kurus vieno kopīgas intereses vai/un rūpes par kādu jautājumu.
Mērķgrupas var tikt iedalītas pēc dažādiem principiem, piemēram, pēc lomas (nodarbošanās, ģimenes stāvoklis, u.c.), pēc sociāli ekonomiskā stāvokļa (mājokļa cena), pēc demogrāfiskajiem datiem (vecums, dzimums), pēc ģeogrāfiskajiem un psihogrāfiskajiem datiem, informētības un ieinteresētības, pēc dzīves stila u.c. Taču ir svarīgi nošķirt atšķirības starp to, kas ir sabiedrība un kas ir tirgus. Sabiedrības locekļi identificē kopīgu problēmu, tāpēc vēršas pie organizācijas, lai rastu risinājumu, bet tirgus auditorija ir iedzīvotāju segmenti, kas palīdz organizācijai sasniegt kārotos mērķus.
Džeimss Grunigs (James Grunig) ir iedalījis sabiedrību 4 dažādās grupās - nesabiedrība, latentā sabiedrība, zinošā sabiedrība un aktīvā sabiedrība. Nesabiedrība ir tie cilvēki, kas ar problēmu tiešā veidā nesaskaras, latentā – cilvēki, kas neapzinās savu saistību ar konkrēto problēmu, zinošā sabiedrība – cilvēki, kas apzinās saistību ar problēmu, bet nav sazinājušies ar citiem iesaistītajiem, taču mirklī, kad viņi nodibina kontaktus, tie kļūst par aktīvo sabiedrību.…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1111284
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register