Tāpat piedaloties grupu darbos, es attīstīju prasmi nepārtraukt otru runātāju, atrodot īsto brīdi savam sakāmajam. Viennozīmīgi var teikt, ka viens cilvēks tādā pašā laika posmā nevar sasniegt tikpat daudz kā, piemēram, trīs un komandas darbs nodrošina lielāku mācīšanās efektivitāti. Tomēr svarīgi ir tas, ka skolotājam skolēni ir jāatbalsta un arī jāvēro vai grupu darbos nenotiek sociālā slinkošana un regulāri jāmotivē katrs skolēns iesaistīties mācību procesā kaut vai ar dažādiem biheiviorisma stimuliem, piemēram, uzlīmītēm, papildus punktiem, uzslavām, u.c. atalgojuma sistēmām.
Es secinu, ka lai kļūtu par prasmīgi skolotāju ir jāpielieto atbilstošas un efektīvas mācību metodes. Viennozīmīgi var teikt, ka skolēniem šajā laikā labāka ir aktīvā mācīšanās, kad skolotājs ierosina un skolēni aktīvi darbojas. Uzskates materiāli būti ļoti noderīgi gan skolēniem, gan uzlabotu klases telpas izskatu, taču skolotājam tie ir jāsagatavo, kas var prasīt papildus laku un resursu, bet viennozīmīgi to tapšanā var iesaistīt arī skolēnus.
…