Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:548970
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Galvenā problēma, kam pievērsušies pedagogi, ir šāda: ar ko dzejas mācīšana ir īpaša un atšķiras no citu literatūras veidu mācīšanas. Atbilde ir pavisam vienkārša: dzejas pamatiezīme ir noskaņa, bet noskaņa nepanes iztirzāšanu, analizēšanu. A. Širmane atzīst, ka „dzejoļa nolasīšanai būtu jābūt augstākajam attiecīgās stundas kāpinājumam. Iepriekšējais darbs – klases sagatavošana dzejoļa satura izprašanai un iejūtai. Tātad nevis dzejolis un tā iztirzājums, bet lasītāja uztveres sagatavošana un dzejoļa uzņemšana”. [4., 99.lpp.]
Ievērojamu klāstu ar uzdevumiem un mācību stundu paraugiem dzejas apgūšanai skolā sniedz J. Rudzītis, kā arī D. Ausekle, aktualizējot to, ka jebkurā no aplūkotajām tēmām tika akcentēta tendence meklēt iespējas skolēnu pašu radošo spēku atraisīšanai, un šeit svarīgi atcerēties, ka pastāv likumsakarība – radošs skolotāja darbs literatūras stundā arvien izraisa skolēnu radošu darbību, radošu attieksmi pret apgūstamo mācību vielu. Tātad svarīga ir nevis metode vai paņēmiens kā pašmērķis, bet gan iespēja ar attiecīgas metodes palīdzību rosināt emocionālu attieksmi pret dzeju, vēlēšanos un prasmi iedziļināties autora daiļrades pasaulē. [1., 155.lpp.]

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1352696
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register