Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:156175
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.04.2012.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Reklāmai ir atrodamas daudz un dažādas definīcijas. Lūk, viena no tām: „ Reklāma ir nepersonificēta, apmaksāta informācijas pārraide ar dažādu masu mediju un kanālu palīdzību. Reklāma nav personisks komunikācijas veids, tai jāuzrunā liels skaits, tādēļ informācijai jābūt skaidri saprotamai lielai cilvēku auditorijai.” Šai definīcijai, tāpat kā daudzām citām tamlīdzīgām, var piekrist. Tomēr cilvēki maz aizdomājas par to, ka arī reklāma ir māksla, arī reklāma vistiešākajā veidā ir saistīta ar jaunrades procesu.
Arī man, kā topošajam reklāmistam ir šādas tāda reklāmas ieceres, vienu no tām, es šajā esejā atklāšu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register