Mans audzināšanas modelis.
Izskatot šajā darbā dažādu autoru viedokļus un pārdomājot viņa teikto, esmu izsecinājis savu audzināšanas mērķi, tas ir, veicināt skolnieku darba prasmi un mācību vielas apguvi, organizējot nodarbības ne tikai mācību stundās, bet arī ārpus skolas.
Lai sasniegtu šo mērķi, es savā audzināšana izmantošu šādas pieejas: neuzsvērt savu pārākumu pār audzināmo, rādīt savu personīgo piemēru gan darbā, gan uzvedībā. Mēģināšu saskatīt katrā bērnā ko īpašu, attīstīt to un nenosodīt to, ko bērns neprot.
Secinājumi
Rakstot šo darbu es izsecināju, ka audzināšana ir ļoti sarežgīts, delikāts, un jutīgs process. Mēs visā savas dzīves posmā esam gan audzinātāji, gan audzināmie. Es uzskatu, ka mums ir jāsaprot un nav jāapvainojas ja kāds mums izsaka kādu audzinošu piezīmi, bet ir jāieklausās tajā.
…