Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:805442
 
Evaluation:
Published: 12.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ja mēs paskatāmies vēsturē, tad varam redzēt, ka savstarpēja lietu apmaiņa ir radusies līdz ar cilvēces pirmsākumiem. Jau brīdī, kad senie cilvēki šo apmaiņu papildināja ar preču aprakstiem un stāstiem, ar nolūku radīt apkārtējos interesi, radās proces, ko mūsdienās dēvējam par mārketingu. Kopš tā laika cilvēces sadzīvē notikušas grandiozas pārmaiņas. Lai iegūtu potenciālo pircēju interesi, vairs nepietiek ar pašu izdomātiem stāstiem. Mūsdienās mārketings ir kļuvis nesalīdzināmi sarežģītāks, ietverot sevī reklāmu, izplatīšanu un pārdošanu.
Viss, ko cilvēce ir sasniegusi šodien, lielā mērā ir saistīts ar mārketinga attīstību.Tāds informācijas daudzums, kas šodien klīst apkārt cilvēkiem, par pieejamām precēm un pakalpojumiem, nekad nav bijis, ja paskatāmies vēsturē. Un protams līdz šim nav bijis arī tik daudz preču, pakalpojumu un tik daudz iespēju gūt bezmaksas informāciju, kā tas ir šodien. Protams tas ir absolūti normāli, ka cilvēce attīstās un tās dzīves apstākļi kļūst nesalīdzināmi labāki ar katru dienu, stundu un minūti. Bet cik ilgi? Cik ilgi turpināsies šī nenormālā attīstība?…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1119941
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register