Manuprāt, mūsdienu ekonomikas situācijā uzņēmējam jābūt diezgan aktīvam, elastīgam, gudram, lai pielāgotos klientu prasībām un iekārotu savu tirgus nišu lielajā konkurencē. Nedrīkst ieciklēties uz sasniegtā, bet vienmēr jāmeklē labāks risinājums un jāturpina attīstīties, cik grūti nebūtu. Ja tev ir mazs uzņēmums, tas nenozīmē, ka tu ar to esi nevarīgs. Varbūt tev nav tik daudz resursu kā lieliem uzņēmumiem, bet ja tev ir 100 procentīga atdeve ar sirdi un dvēseli, tad daudz ko var sasniegt. Nav tik svarīgi citreiz skatīties uz citu uzņēmumu lielumu un darbinieku skaitu tajā, bet gan uz tā funkcionalitāti, reālo nozīmi un ietekmi uz sabiedrību. Ja uzņēmums būs kārtīgi izplānots, izanalizēts katrā sīkumā un detalizēti pamatota tā nozīme sabiedrībai, ātri vien to cilvēki mums apkārt to novērtēs un uzņēmums būs izdevies un tam attīstoties, liekot jaunus mērķus un gūstot konkurētspēju, tas nepadosies jebkādai vēja straumei. Tikai, galvenokārt, lieti noder atcerēties, ka tev jābūt modram un regulāri jāseko līdzī tam kas notiek apkārt, lai pielāgotos situācijai, ātri noreaģētu un pieņemtu racionālu lēmumu, lai uzņēmums pienestu tā īpašniekam tikai harmoniju, prieku un pēc tam arī pienācīgu peļņu par ieguldīto tajā darbu.…