Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:411041
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Viens no mediju politizēšanās iemesliem ir mediju koncentrācija īpašnieku rokās, kā arī aizvien plašāku un plašāku konglomerātu kontrole pār masu medijiem. Tā kā mediju darba organizēšana parasti sasistās ar lieliem uzdevumiem, masu mediji (vai mediju grupas) visbiežāk atrodas vairāku īpašnieku rokās, retāk – tai/tām ir viens īpašnieks. Šī rezultātā medijos var rasties konflikts starp informācijas pasniegšanas veidu kā to prasa demokrātiska sabiedrībā un to, kā to vēlas mediju/mediju grupas īpašnieks(i). Tie var būt gan lielu uzņēmumu īpašnieki, kas caur medijiem vēlas ietekmēt sabiedrību, gan arī politiskie spēki, kas tādā veidā spēj nodrošināt savas pozīcijas “ruporu” pozitīvā gaismā. Kā rāda gan pasaules, gan Latvijas pieredze, šie abi spēki – biznesa un politikas, ir savā starpā cieši saistīti.

Tas ir interesanti, ka ziņu mediji mīl apsūdzēt “sabiedrību atbalstošos” politiķus (The media and Politics, 433. lpp) . Tajā pašā laikā pēdējās demokrātijas tendences ir tādas ka kritikas slieksnis pret sabiedrībā zināmu politiķi ir daudz zemāks1.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register