Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:976820
 
Evaluation:
Published: 23.09.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Extract

Kopsavilkums
Autors darba gaitā ir izpētījis merčendaizinga jēdzienu un nozīmi, kā arī sniedzis savus priekšlikumus par merčendaizinga nozīmi un tā uzlabošanas veidiem.
Apkopojot darbu, viņš norāda, ka veikalu izkārtojumu formas, protams, var tikt pielāgotas katra tirgotāja specifikai, bet trīs uzrādītās ir pasaulē visbiežāk pielietotās un sava efektu lietderīgumu ir pierādījušas, mazumtirgotājam atnesot peļņu un preču apgrozījumu.
Lai gan merčendaizinga spēks slēpjas nebeidzamā izdomā un prasmē to pielietot tirdzniecības platībās, lai pircējs pēc iespējas vairāk iegādātos dažādākas preces un veltītu izvēlei mazāk laika un tirdzniecības personāla klātbūtnes palīdzību, viens no atslēgas faktoriem preču iegādē tomēr ir un būs zīmols, pēc kā klients zemapziņā ir noteicis produkta cenu, kvalitāti, sev pielāgojamo statusu, apmierinājis savas morālās un fiziskās vajadzības.
Autors ir konstatējis, ka mūsdienu produktu reklamēšanas un veicināšanas pasākumu materiālo elementu pielietojums un pieejamība ir plaši attīstījusies un var sasniegt pat komplicētus potenciālos pircējus.
Autors norāda, lai veikalos tiktu ievērotas visas iepriekšminētās prasības attiecībā uz mazumtirdzniecības merčendaizinga nepieciešamajiem pamatprincipiem, ir izstrādātas veikalu iekārtojuma prasības un to realizācija, kuru pārrauga kategorijas vadītājs. Mazumtirgotājiem pirmkārt, jādefinē, kāds būs pamata veikala iekārtojums. Tad tie var norādīt uz citām tehnikām, pēc kā vadīt klientus tirdzniecības platībās un palīdzēt tiem atrast informāciju par precēm. Protams, pastāv dažādu metožu klāsts, kas tiek pielietots produktu izvietošanā. Viena no metodēm, kā veicināt patērētāju ievirzi ir norādīt tiem veikala apgūšanu ar aprīkojuma iespējām, tas ir, sekcijām, saldētavām, vitrīnām, utt. Piemēram, rotaļlietu izvietojumi ir novietoti veikala sākumdaļā, jo doties cauri šai sekcijai ar bērnu pēc ikdienai nepieciešamajām precēm, to būs grūti atrunāt no pirkuma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1340998
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register