Runa ir par morāles problēmu. Tādu morāles problēmu izsauca pedagogu rīcība neparasta situācijā. Protams, ka skolā notika ļoti nepatīkams gadījums un pedagogiem bija jārisina to problēmu. Bet nepareiza pedagogu rīcība izsauca jaunu morāles problēmu. Pedagogu rīcība apvainoja un aizvainoja pārējus 8.b klases skolēnus. Pedagogu rīcība nebija taktiskā un humāna.
Kā jau bija minēts iepriekš, tādā morālā situācijā ir iesaistītas divas sociālas grupas. Pirmkārt, tas ir pedagogi - direktora vietnieks un sociālais pedagogs. Otrkārt, tas ir skolēni – pārēji 8.b klases skolēni.
Gan pedagogiem, gan skolēniem tādā situācijā ir dažādas intereses. Pedagogi vēlas labāk atrisināt situāciju. Viņi grib atrast zagli, mp3 atskaņotāju atdot atpakaļ īpašniekam, un līdz ar to pamācīt skolēnus, ka zagt ir ļoti slikti. Skolēni arī vēlas labāk atrisināt situāciju. Tomēr, viņi negrib būt apvainoti, aizvainoti un izmeklēti.…