Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:667317
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Patērētājs izvēloties kādu preci veikalā, subjektīvi novērtē, t.i. salīdzina potenciālo pirkumu ar kādu citu līdzīgu preci un nosaka, kura no piedāvātajām precēm ir visvērtīgākā. Izvēli patērētāji ir spiesti izdarīt nepārtraukti, jo resursi ir ierobežotā daudzumā, bet vajadzības ir neierobežotas. Preferences jeb preču novērtējums katram cilvēkam ir atšķirīgs. To ietekmē dažādi faktori, piem., vecums, dzimums, ienākumi, vide, izglītība, patērētāja piederība pie noteiktās sociālās grupas u.c. Ir preces un pakalpojumi, ko patērētājs nevar izvēlēties pēc saviem ieskatiem, jo nav ar ko salīdzināt vai arī nav citu alternatīvu – elektroenerģija un sabiedriskā transporta pakalpojumi.
Šajā darbā autors aplūkos tikai dažus ietekmējošos faktorus un tie ir patērētāju ienākumi, reklāma un sociālā vide. Autora darba izvirzītais mērķis ir noskaidrot, kā katrs no iepriekšminētajiem faktoriem ietekmē patērētāju preferences.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register