Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:203038
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Atsevišķu lēmuma pieņemšanas procesa posmu secību dažādās situācijas var mainīt(variēt). Dažreiz process var būt ļoti sarežģīts un prasa ievērojamus laika un pūļu ieguldījumus. Tomēr biežāk lēmums tiek pieņemts ātri un viegli.
Kā nākamo var minēt motīvus jeb iekšējo spēku, kas liek patērētājam rīkoties un pirkt vienu vai citu preci.
Pircēju izvēli iepērkoties ietekmē arī to spējas un zināšanu līmenis. Iepriekš iegūtās zināšanas par produkta veidu vai marku ietekmē lēmuma pieņemšanas veidu.
Arī patērētāja attieksmei ir liela nozīme. Attieksmei ir trīs sastāvdaļas : izzināšana, kas raksturo apzinātu prāta darbību, iespaids, kas raksturo patērētāja emocionālo attieksmi pret produktu, apņemšanās, kas raksturo plānota uzvedības vai rīcības modeļa īstenošanu.
Apņemšanās ir tikai nodoms, jo ne vienmēr seko reāla rīcība, jo citu faktoru ietekme var traucēt tās realizāciju.
Un kā pēdējais psiholoģiskais faktors ir cilvēka personība. Tas ir īpašību un uzvedības modeļa kopums, kas padara ikvienu cilvēku unikālu. Personība mainās ļoti lēnam, ja vispār mainās, tādēļ no mārketinga komunikācijas viedokļa būtu uzskatāma par nemainīgu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1362481
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register