Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:688196
 
Evaluation:
Published: 23.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Katram vecumposmam ir savas īpatnības, katram cilvēkam ir savas individuālās īpatnības, ko nosaka iedzimtība, sociālie apstākļi un iepriekšējā audzināšana (pieredze).
Vecumposmi iedalās:
No 7-11 gadiem – jaunākais skolas vecums;
No 11-15 gadiem – vidējais skolas vecums;
No 15-18 gadiem – vecākais skolas vecums.
Vecuma periodam raksturīgākās anatomiski fizioloģiskās un psiholoģiskās īpatnības tad arī vecumposma īpatnības. (1; 26.)



JAUNĀKAIS SKOLAS VECUMS.

Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības robežas nosaka bērna individuālās attīstības līmenis un īpatnības. Iestājoties skolā, bērni un skolotāji var sastapties ar vairākām problēmām: bērniem ir atšķirīgas gatavības pakāpes skolai, nesagatavotība jaunajai psiholoģiskajai lomai, atšķirīga motivācija iet skolā, dažāds prasmju un iemaņu, kā arī dotību līmenis. Vieniem mācīties ir viegli, citiem – grūti, vieniem ir garlaicīgi, citiem- interesanti. Sākumskolā bērnam veidojas pašnovērtējums.(2.;101.)
Pēc E.Eriksona teorijas, šī ir ceturtā attīstības stadija – tai raksturīga aktīva pasaules izzināšana- zināšanu un prasmju apguve. Bērns mācās izgatavot lietas. Reizē tā ir arī bērna pašapliecināšanās. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register