Picas spēles galvenais mērķis bija, ir un būs efektīva picu ražošana t.i. picu ražošana, izmantojot dotos resursus pēc iespējas vairāk, tādā veidā sniedzot augstu efektivitāti un gūstot maksimālu peļņu.
Ražošana ir saimniekošanas posms, un ražošanas resursi ir viss, kas nepieciešams preču vai pakalpojumu ražošanai.
Mana picērija darbojās pilnīgā konkurencē.
Pilnīga konkurence ir tirgus struktūra. Pilnīgas konkurences nosacījumi ir:
ļoti daudz uzņemumu;
vienādas un/vai vienveidīgas preces;
cenu nosaka tirgus;
var brīvi ieiet un iziet.
Tātad tirgū mana picērija nav vienīgā, ir arī vēl daudz citu picēriju, kurās ražo tādas pašas/vai līdzīgas picas kā manā picērijā, un cenu es - komersants nevaru ietekmēt, jo pieprasījums pēc tās ir pilnīgi elastīgs (grafiks Nr 1) – ja pacelšu picas cenu, patērētāji to vairāk nepirks, bet picas cenas samazināšana man arī nav izdevīga, jo tad ienākumi būs zemāki.…